FANDOM

Suomipallo eli Suomen tasavalta on valtio Pohjois-Euroopassa Itämeren rannalla. Suomipallo kuuluu Pohjoismaihin ja Euroopan Unionipalloon.
Se rajautuu idässä Venäjäpalloon ja siihen kuuluvaan Karjalapalloon, pohjoisessa Norjapalloon ja lännessä Ruotsipalloon.

Etelässä lähin maa on Viropallo Suomenlahden eteläpuolella. Suomen pääkaupunki ja suurin kaupunki on Helsinkipallo. Ahvenanmaapallon maakunnalla on itsehallinto ja lähes koko maakunnan alue on demilitarisoitu.

Hänellä on uskomattoman suuri määrä esiintymisiä [[Puolapallo]] sarjakuvissa,hänen kokoonsa verrattuna.

Kuten kaikkein kännissä ja maseintuneisena maana Euroopassa, Suomella ei ole niin paljon ystäviä.Hänen adoptoitu veljensä on [[Ruotsipallo]],muttä hän on osa perhettä , Mutta jotkut luulevat.

[[Viropallo]] olevan hänen parhain ystävänsä. Toinen syy miksi kaikki eivät tykkää suomesta on,hänen suuret mieliealan vaihtelut. Hän voi olla iloinen ja hullu(Duudsonit), joka vaihtelee myös Masentumiseen ja itsemurhaiseen luonteeseen.

Suomi ei ole mongoli, perkele! Hän on pimeämpi,alakuloisempi ja [[Tanskapallo]] Jos se on edes mahdollista. Pohjoismaapallot näkevät hänet surullisena versiona ruotsipallosta. Hänellä on erittäin innotatiivinen ja hyvä sosiialinen systeemi,Ja paljon metalli bändejä suomen ulkopuolella, Mutta pitää europopista ja pop-rockista,Lahjakas musiikin tuottaja kaikkialla!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki